Subject: FW: NIS2 ülevõtmisest
From: "MKM info"
To: "MKM info"
Date: Fri, 10 May 2024 13:13:54 +0300

From: Keilin Tammepärg (ITL) <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, May 7, 2024 1:10 PM
To: Raavo Palu <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: NIS2 ülevõtmisest

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere, Raavo!

Kas tänaseks on midagi selgunud? Arusaadav, et huvi selle eelnõu vastu on
suur ning eelkonsultatsioonis sooviks osaleda palju osapooli, s.h
kindlasti uued kohuslased. Me toetame igati võimalikult laia kaasamist.

Loodan väga, et vähemalt ühe ringi plaanite tagasiside küsida enne, kui
eelnõu EIS-i üles läheb.

Tervitustega

Keilin

From: Raavo Palu <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, April 15, 2024 12:42 PM
To: Keilin Tammepärg (ITL) <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: NIS2 ülevõtmisest

Tere!

Eelnõu on jätkuvalt koostamise etapis, mille järel soovime selle ASAP
saata EIS-i.

Eelkonsultatsioonide osas mainin nii palju, et me pole veel seda paika
pannud, et kas või millisel kujul see tuleb – seda enam, et eelduslikult
on lisaks ITL-ile ja ITLi liikmetele ka teisi osapooli, kes selles osaleda
sooviksid.

Tervitades

Raavo Palu

MKM RKO

From: Keilin Tammepärg (ITL) <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, April 11, 2024 10:57 AM
To: Raavo Palu <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: NIS2 ülevõtmisest

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere, Raavo

Kas oskad öelda, mis ajakavas praeguse seisuga NIS2 ülevõtmise eelnõu
ettevalmistamine liigub? Millal võiks eelnõu tekst olla nii kaugel, et
seda huvigruppidele näitate?

Kui vähegi võimalik, siis me hea meelega osaleks eelkonsultatsioonis ehk
tutvuks sellega enne, kui see EIS-i kaudu ametlikult laiali saadetakse.

ITL-i liikmed uurivad minult ning lisaks pean teisipäeval Brüsseli ja
teiste liikmesriikide kolleegidele aru andma, kui kaugel Eestis
ülevõtmisega ollakse ning mis siin peamised murekohad on.

Tervitades

Keilin